Kundeservice

Vi har samlet de mest stillede spørgsmål her:

Tracking-linket viser min pakke vejer 1 kg?
- Alle pakker står til 1 kg i systemet, det bliver opdateret af fragt-leverandøren, umiddelbart efter første scan.

Jeg har modtaget en pakke, men mangler resten af min ordre?
- En del af vores varer er store og de kan derfor ikke sendes samlet. SUP's sendes enkeltvis. Redningveste, skibriller, våddragter, neopren mm. sendes afsted i samme uge i en mindre pakke. 

Jeg har fået flere tracking-mails fra forskellige fragtfirmaer?
- Vi sender pakker på +5kg med Bring enkeltvis. Varer der vejer mindre, sendes med DAO eller Post Nord.

Der står en forkert pris i min tracking-mail?
- Prisen på tracking-mails kan i visse tilfælde være vist uden moms. Du kan altid gå ud fra den pris der står på din ordrebekræftelse.

Der er ikke nogen aktivitet på mit tracking-link?
- Der kan gå op til 48 timer efter afsendelse, inden der kommer en opdatering. Afsendes din ordre en fredag, vil der oftest først være tracking den kommende hverdag.

Jeg kan ikke vælge en bestemt pakkeshop?
- Når vi afsender din pakke, vælger systemet selv den pakkeshop der er tættest på den oplyste adresse og du får disse oplysninger via mail.

Jeg har ikke modtaget min ordre?
- Ved visse produkter er der forlænget leveringstid. I så fald oplyses dette i produktbeskrivelsen. Ellers kontakt kundeservice, så hjælper vi med et smil.

Jeg vil gerne returnere min ordre?
- Det er nemt og hurtigt! Læs mere her

KONTAKT & ÅBNINGSTIDER:

Vi bestræber os på at svare alle henvendelser indenfor 24 timer på hverdage. I travle perioder, kan der forekomme svartider på op til 72 timer.

Kontakt os alle hverdage fra kl. 09:00-12:00 og 12:30-15:00

Email: Kontakt@CoolSnow.dk

Telefon: +45 89 87 47 61

 

Firmaoplysninger:

CoolSnow ApS
Thorvaldsensgade 26C, 1.5
8000 Aarhus C
Danmark
Cvr.: 40872329